O firmie:

fotowoltaika-pompy-ciepla-pracaLGF Energy działa na rynku nowych technologii już od 7 lat, w tym czasie udało się wypracować skuteczne metody dotarcia do nowych klientów oraz zorganizować jasne i przejrzyste warunki dla naszych przedstawicieli handlowych. Obecnie znajdujemy się w Poznaniu, Warszawie, Białymstoku, Krakowie oraz Łodzi. Nasz dział sprzedaży jest zarządzany w 100% przez osoby które posiadają ogromne doświadczenie w sprzedaży, co przekłada się na realne wsparcie nowych pracowników jak i utrzymanie wyników przez obecnych. Oferta współpracy: Aktualnie poszukujemy przedstawicieli handlowych na terenie całej Polski. Jesteśmy zainteresowani nawiązaniem współpracy z osobami które posiadają doświadczenie w sprzedaży oraz z osobami silnie zmotywowanymi do jego nabycia.

Przedstawiciel handlowy

Nasi przedstawiciele mają zapewnione:

  • Przeszkolenie techniczno-sprzedażowe.
  • Jasna ścieżka rozwoju w strukturach firmy.
  • Szkolenia OZE.
  • Odpowiedni program wprowadzenia do pracy.
  • Szkolenia
  • Po okresie próbnym samochód służbowy oraz dodatkowe benefity.
  • Umowę o pracę lub B2B
  • Umówione spotkania z klientami, u nas nie musisz nigdzie dzwonić oraz chodzić od drzwi do drzwi.
  • Zarobki zaczynające się od 5500zł netto/msc.

Czego wymagamy od kandydata?

  • Prawa jazdy kat. B.
  • Chęci rozwoju.
  • Zaangażowania.
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Znajomości pakietu MS Office, niezbędne do prowadzenia raportów.

Czego nasi przyszli pracownicy mogą się spodziewać po okresie próbnym?

  • Stabilnego zatrudnienia.
  • Częstych wyjazdów integracyjnych np. paintball, chodzenie po węglach itd.
  • Odpowiedniego wsparcia ze strony kadry zarządzającej.
  • Rozwój w strukturach firmy, 90% kardy zarządzającej zaczynało u nas jako przedstawiciele handlowi.

Na czym polega praca?

  • Przedstawienie oferty dotyczącej zakupu instalacji fotowoltaicznej.
  • Dojazd do klienta (spotkania są umawiane przez nasze callcenter).
  • Wykonywaniem pomiarów audytorskich.
  • Szczegółowym raportowaniem dnia pracy oraz odbytych spotkań.

Zaaplikuj do nas

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Napisz dlaczego chcesz być handlowcem
Wypełnij to pole
Stanowisko
Wybierz opcję
Wybierz opcję
fotowoltaika-pompy-ciepla-praca-konsultant

Zaaplikuj do nas

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Stanowisko
Wybierz opcję
Wybierz opcję

Konsultant ds. umawiania spotkań

Kogo poszukujemy?

Poszukujemy pracownika do naszego contact center, praca polega na umawianiu spotkań dla naszych przedstawicieli handlowych. Nie prowadzimy sprzedaży. Z czystym sumieniem możemy powiedzieć, że jest to bardzo łatwa oraz przyjemna praca.

Czego wymagamy od kandydatów?

  • Doświadczenie w pracy w Call Center (Nie koniecznie ale będzie bardzo ważnym atutem)
  • Zaangażowania
  • Rzetelności w wykonywanej pracy
  • Komunikatywności
  • Chęci nauki
  • Umiejętności pracy w zespole

Co oferujemy?

  • Umowa o pracę (po dwóch miesiącach)
  • Stawka godzinowa + premia za spotkania oraz zrealizowane plany przez zespół
  • Szkolenia wdrażające
  • Pracę w przyjaznej atmosferze
  • Pracę w godzinach 9-17 (pon-pt)
  • Wynagrodzenie godzinowe zależne od doświadczenia. Startując od 21zł brutto/h (Oczywiście jest to stawka do negocjacji podczas rozmowy o pracę.)

Lokalizacja: Wola/Centrum

Zobacz nasze Realizacje